نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نازنین پسر

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای

نظر سنجی ازدواج

این نظر سنجی صرفاْ برای مجردین نمی باشد

 

برای آقایان:    

لطفا برای هر مورد از موارد زیر گزینه مناسب را انتخاب نمائید ؟    

 الف) اصیل و خانوده دار بودن 

۱) دارای اهمیت      ۲) کم اهمیت     ۳) خودمون رو عشقه!!

ب) مهربان و صمیمی بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت  

۳) مگه می شه دختری پیدا کرد مهربون نباشه!!

ج) با اخلاق بودن 

۱) دارای اهمیت    ۲) کم اهمیت      

۳) با چند تا کتاب روانشناسی، اخلاقش رو هم درست می کنم!!

د) خوش کلام بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) اصلا چه معنی داره دختر حرف بزنه !!

ه) زیبا و آراسته  بودن

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) با یه ساعت آرایش هم می شه قیافه خوشگل داشت !!

و ) خوش سیرت و با تقوا بودن

۱) دارای اهمیت  ۲) کم اهمیت 

۳) با دین و ایمونش چه کار دارم ... می خوایم زندگی کنیم!!   

‌ز) گرایش و طرز تفکر سیاسی 

۱) دارای اهمیت   ۲) کم اهمیت 

۳) این گزینه به علت دارا بودن حرف های ناشایست حذف شد!! 

در انتها یه سوال تشریحی: چقدر هم کفو بودن در موفقیت ازدواج تاثیر گذار است؟

  


 پ ن نازنین پسر: 

 

۱- سلام بر دوستان عزیز و گرامی 

 

با یه نظر سنجی در مورد ازدواج ویژه آقایون در خدمتتون هستم ( در پست بعدی ویژه خانوم هاش هم می ذارم. ) البته خانوم ها هم می تونن آقایون رو راهنمایی کنن

 

این پست به مدت یک ماه بر روی وبلاگ می ماند و در انتها نتیجه گیری خواهد شد.    

۲- در صورتی که معیار های بیشتری به ذهنتان می رسد ارائه نمائید یا حتی اگر هر کدام از معیار ها اشتباه است بگوئید. 

 

۳- در صورت بدیهی بودن جوابها هم شک نکنید ... انتخاب کنید  

 

۴- فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بر تمام شیعیان جهان تسلیت باد.

افتتاح شد !

 

 

با سلام خدمت دوستان عزیز

 

از این پس با آدرس زیر نیز می توانید به وبلاگ نازنین پسر دستیابی داشته باشید 

 

www.nazaninpesar.ir  

 


 

پ ن نازنین پسر :    

دوستان لطف کنن آدرس لینک داخل وبلاگاشون رو هم عوض کنن 

با تشکر

{ وضعیت حجاب ! }

دل نوشت:  

نمی دونم چرا وقتی این آمار ها رو از اینترنت سرچ کردم ... کلی عصبانی شدم 

 

که چرا اینقدر دروغ !!! 

 

آخه آدمای نا حسابی ما مسلمونیم ... 

کجا اوضاع بهتر شده ... من هم دانشجو هستم و هم تو جامعه زندگی می کنم ... 

چادری ها هم چادرشونو دارن می ذارن کنار ... 

این هم لینک این حرف های بی ربط  

لینک ۱ 

لینک ۲ 

البته هستند کسانی که از این اوضاع نگرانند: 

لینک

 

این هم لینک یه قسمت از فاجعه ای که تو جامعه داره اتفاق می افته ! 


 پ ن نازنین پسر

 ۱- خدا به دادمان برسد ... من که کلافه شدم  

۲-  ... ناگهان پرده بر انداخته ای یعنی چه 

        مست از خانه برون تاخته ای یعنی چه ...

۳- خیلی درگیر درسم ... احتمالا دیگه ماهی یه بار آپ می کنم  

     

۴- www.nazaninpesar.ir به زودی افتتاح خواهد شد